|

صحبت‌های خبرساز وزیر ارشاد درباره معین، علیرضا قربانی و تتلو/ ویدئو

در روزهای آغازین سال نو، ویدئویی از صحبت‌های محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره معین، علیرضا قربانی و تتلو خبرساز شده است.

صحبت‌های خبرساز وزیر ارشاد درباره معین، علیرضا قربانی و تتلو/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، این روزها برگزاری دادگاه تتلو، لغو کنسرت علیرضا قربانی، خبرها و شایعات درباره بازگشت معین به کشور از مباحث داغ حواشی هنر و موسیقی است.

در سال ۱۴۰۲، موسیقی اتفاقات بی‌شماری را پشت سر گذاشت؛ اتفاقاتی از جنس بیم و امید؛ از لغو کنسرت تا برخورد تند وزارت ارشاد با لغوکنندگان و البته ماجراهای بی‌پایان بازگشت معین و گمانه‌زنی‌ها درباره کنسرت گذاشتن او در ایران، آهنگ ساسی مانکن، دیپورت تتلو و....

موسیقی در سال ۱۴۰۲ نیز، همانند سال‌های گذشته با فرازونشیب‌ها و اتفاقات مختلفی همراه بود که شاید بتوان آغاز این ماجراجویی موسیقی در سال گذشته را به نوعی با بازگشت محسن ابراهیم‌زاده به صحنه کنسرت مرتبط دانست؛ درحقیقت این خواننده اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که بالاخره پس از گذشت ۹ ماه و حل شدن مشکل حنجره‌اش به موسیقی برمی‌گردد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره معین، علیرضا قربانی و تتلو گفت: برای آقای قربانی سلامتی آرزومندم و برای همسرشان طلب رحمت و بخشایش و برای خانواده طلب صبر دارم. آقای معین از پیشکسوتان هستند و در چند وقت اخیر اظهار داشتند که به ایران برگردند و آقای تتلو همیشه متاسفانه دچار حاشیه هستند.

در ادامه، می‌توانید ویدئویی از صحبت‌های محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره معین، علیرضا قربانی و تتلو را ببینید.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها