|

درخشش «شرق» در امین‌الضرب

ششمین جایزه امین‌الضرب با درخشش خبرنگاران اقتصادی «شرق» همراه بود.

درخشش «شرق» در امین‌الضرب

به گزارش شبکه شرق، در این دوره جشنواره که فرهت فردنیا، حسن نمکدوست و محمدمهدی فرقانی هیئت داوران بودند، در بخش‌های مختلف رسانه‌ای برترین آثار سال گذشته انتخاب و معرفی شد. در بخش گزارش خبری – تحلیلی مهفام سلیمان‌بیگی با گزارش «معامله لوازم شخصی با غذا» و مریم شکرانی در بخش گزارش توصیفی با گزارش چشم خشک سیستو» نفر اول شدند. همچنین خبرنگاران هم‌میهن و تجارت نیوز نیز توانستند برنده جوایز مختلف شوند.

امیر داداشی، دبیر سرویس صمت، در بخش یادداشت و مقاله با عنوان «چرا اقتصاد ایران به برجام گره خورده است؟»، رتبه اول را کسب کرد. مرضیه محمودی، سردبیر تجارت‌نیوز رتبه دوم در بخش مصاحبه با عنوان «هشدار درباره نرخ تورم سال آینده»، را کسب کرد. عاطفه محمودی، دبیر سرویس اجتماعی تجارت‌ نیوز در بخش ویدئو ژورنال با عنوان «طرح صیانت 2 در برنامه هفتم توسعه اجرا می‌شود؟»، رتبه دوم را کسب کرد. بسیم لاله در گزارش توصیفی با عنوان «بازار خرید باتوم و شوکر داغ شد»، رتبه سوم را کسب کرد. همچنین روزنامه‌نگاران هم‌میهن نیز توانستند جوایز متعددی را به دست بیاورند. عماد صدر با گزارش تکیه بر بنزین‌های روسی نفر دوم گزارش خبری- تحلیلی و شکوفه حبیب‌زاده نفر سوم همین بخش با گزارش شوک سفید کشف طلای سفید شده‌اند. همچنین در بخش گزارش توصیفی «سوگل دانایی» با عنوان «حریم‌بانان خط» نفر دوم شد. در بخش یادداشت و مقاله نیز بنیامین نجفی با یادداشت «اقتصاد حسرت» از روزنامه هم‌میهن نفر دوم شد.

در بخش تیتر زهره مجتهدزاده با تیتر «کف بازار را استیضاح کنید»، ام‌البنین بلوردی با تیتر «داستان دام و مشکلات مدام» و مهدی عبدالهی با تیتر «چه کسی نمک به زخم دریاچه ریخت» رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش پادکست، امین آرامش با پادکست «رادیو کارنکن»، پوریا بختیاری با پادکست «اکوتیپیا» و حمیدرضا کجوری با رادیو اقتصاد نفرات اول تا سوم بودند.

این جایزه از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اهدا می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها