|

تصویربرداری فصل سوم «زیرخاکی» به زودی به پایان می‌رسد

این روزها عوامل «زیرخاکی» در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصاویر سریال را دنبال می کنند.

تصویربرداری فصل سوم «زیرخاکی» به زودی به پایان می‌رسد

عوامل «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا این روزها با حضور یک بازیگر جدید ضبط سریال را ادامه می دهند.

به گزارش روابط عمومی «زیرخاکی»، فصل سوم این سریال از ابتدای آذر ماه کلید خورده و در لوکیشن های متعددی چون شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، حمام و محله هایی در کرج و پرند و تهران مقابل دوربین رفته است

این روزها عوامل در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصاویر سریال را دنبال می کنند و رامین راستاد آخرین بازیگری است که تاکنون به پروژه پیوسته است. او پیش از در سریال «نفس» با جلیل سامان همکاری کرده بود.

تنها 30 درصد از تصویربرداری باقی مانده و تمام بازیگران اصلی هم مقابل دوربین رفته‌اند تا این سریال برای پخش در نوروز 1401 آماده شود.

فصل اول این مجموعه نخستین بار در رمضان سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و پربیننده‌ترین سریال رمضانی شد. فصل دوم «زیرخاکی» خرداد ماه امسال پخش شد و بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه سری سوم «زیرخاکی» نیز به عنوان سریال نوروزی تلویزیون برای شبکه یک در نظر گرفته شده است.

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، ابراهیم طلعتی نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

عوامل «زیرخاکی» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: بهنام جعفری، طراح لباس: مهرناز اکبری، برنامه ریز: میثم نجفی، دستیار یک کارگردان: رضا شریفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، تدوین: نیما حسن دوست، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: حسین لنجابی، مهدی نصرالهی، محمود کوچکی دوست، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها