|

«بندربند» در هند و لبنان رقابت می‌کند

فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت در جدیدترین حضور خود در فستیوال‌های خارجی، در بخش رقابتی 2 جشنواره بین‌المللی در هند و لبنان رقابت می‌کند.

«بندربند» در هند و لبنان رقابت می‌کند

فیلم سینمایی «بندربند» ساخته منیژه حکمت در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های طبیعت‌محور باران و جشنواره بین‌المللی فیلم زنان بیروت اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در جدیدترین حضور خود در فستیوال‌های خارجی، در بخش رقابتی 2 جشنواره بین‌المللی در هند و لبنان رقابت می‌کند.

بدین ترتیب «بندربند» در بیست و هشتمین حضور بین‌المللی، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های طبیعت‌محور باران که هفتم و هشتم اسفندماه 1400 در کرالا ایالتی در کشور هند برگزار می‌شود، در بخش رقابتی به نمایش درمی‌آید.

همچنین این اثر در بیست‌ونهمین حضور بین‌المللی، در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان بیروت که پانزدهم تا بیستم اسفند 1400 در شهر بیروتِ لبنان برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو از جمله افتخارات «بندر بند» است که تاکنون در رویدادهای سینمایی متعددی از جمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان، بسفر، ملبورن و… به نمایش درآمده است.

پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی برعهده شرکت ایریماژ است.

«بندربند» 10 آذرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت و هم‌اکنون علاوه بر نمایش در سینماهای «هنروتجربه» در 2 پلتفرم نماوا و فیلیمو نیز به صورت آنلاین، اکران است.

در خلاصه داستان «بندر بند» آمده است: یک بند کوچک موسیقی از شهرستان‌های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند…

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران «بندر بند» هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم و مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت‌رضوی.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها