|

نمایش منتخبی از آثار جشنواره فیلم کوتاه در خانه هنرمندان

روابط عمومی خانه هنرمندان ایران اعلام کرد: منتخبی از فیلم‌های کوتاه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.

نمایش منتخبی از آثار جشنواره فیلم کوتاه در خانه هنرمندان

منتخبی از فیلم‌های کوتاه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خانه هنرمندان ایران نمایش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش ۲۴ فیلم کوتاه منتخب از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با عنوان «دو روز با فیلم کوتاه» پنجشنبه ۴ و جمعه ۵ آذر ماه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران صورت می‌گیرد.
«آخرین لالایی در تهران» ساخته محمد وحدانی، «سیکل» اثر پدرام پرنیان فر، «آینه خیس» اثر امیرهوشنگ معین، «جان داد» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی، «عروسک» ساخته الهه اسماعیلی، «کپسول» به کارگردانی امیرپذیرفته، «مورس» به کارگردانی روناک جعفری، «صندلی» ساخته محمدباقر شاهین، «روزنوشت‌های مردی که آنجا نبود» به کارگردانی روزبه فرازمند، «هرگز گاهی همیشه» ساخته شادی کرم‌رودی، «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی، «رامخانه» کاری از احسان شادمانی، «کلاغ» به کارگردانی اهورا شهبازی، «کبود» ساخته علی توکلی، «مادری از دارخوین» اثر ایوب مروانی پور، «چگونه منتظر گودو باشیم؟» به کارگردانی عرشیا زینعلی، «گذشته» کاری از حمید محمدی، «ارفاق» ساخته رضا نجاتی، «هفت سمفونی زاگرس» به کارگردانی پرویز رستمی، «هیرودو» اثر سروش باغبانی، «منطقه» کاری از اسما ابراهیم‌زادگان، «آنیما» به کارگردانی محبوبه محمدزکی، «میر و مار» ساخته امین پاک پرور و «زوزه» به کارگردانی امیر نجفی آثاری هستند که در این برنامه نمایش قرار دارند.
سانس نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۱۷:۱۵ تا ۱۹ روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ آذر خواهد بود. همچنین برای هر باکس نمایش آثار نشست‌های نقد و بررسی با حضور صاحبان آثار در ساعات ۱۶ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۰ در روزهای نامبرده برگزار می‌شود.
اجرا و کارشناسی نشست‌های روز پنجشنبه را سیدرضا صائمی منتقد و کارشناس سینما و اجرا و کارشناسی نشست‌های روز جمعه را وحید نامی فیلمساز و مدرس سینما برعهده دارند.
گفتنی است این برنامه به همت روابط عمومی خانه هنرمندان ایران و با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در قالب ویژه برنامه‌های «سینماتک» برگزار می‌شود.
همچنین ورود برای عموم تا سقف ظرفیت سالن و با حفظ ضوابط بهداشتی آزاد است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها