|

دیزنی با میکی‌موس به جنگ کرونا می‌رود

شخصیتهایی مثل میکی‌موس، فورکی، ری، بچه یودا و یا شخصیتهای فیلم مشهور جنگ ستارگان بر روی ماکسهای تولید دیزنی نقش بسته‌ اند.

دیزنی با میکی‌موس به جنگ کرونا می‌رود

سحر طلوعی - شرق‌آنلاین:‌ بعد از اینکه پوشیدن ماسک در دوره کرونا در فضای عمومی برای شهروندان به امری مهم و قابل توجه تبدیل شد، کمپانی دیزنی تصمیم گرفت خط تولید ماسک خود را راه بیاندازد تا علاقمندان و هواداران خود را بیش از پیش جذب کند.

کمپانی تولید فیلم‌های انیمیشن و کارتونی دیزنی از بسیاری از کاراکترهای محبوب کودکان و بزرگسالان در تولید این ماسکها استفاده کرده است. شخصیتهایی مثل میکی‌موس، فورکی، ری، بچه یودا و یا شخصیتهای فیلم مشهور جنگ ستارگان بر روی ماکسهای تولید دیزنی نقش بسته‌ اند.

سی‌ان‌ان از قول دیزنی می‌نویسد بخش عمده سود حاصل از فروش این ماسکها به موسسه بشردوستانه «مدشیر» اختصاص پیدا می‌کند. این موسسه بشردوستانه به بهبود کیفیت زندگی انسانها در جهان و به طور خاص قاره آفریقا کمک می‌کند و همچنین در دوره همه‌گیری کووید 19 در تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با شیوع ویروس کرونا فعال است.

ماسکهای تولید دیزنی در بسته‌های چهارتایی و با طرح‌ها و سایز‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ماسک‌های دیزنی از طریق سایت این کمپانی به فروش می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها