|

ثبت رکورد فروش عجیب و غریب برای کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا

مری ترامپ علیه دونالد ترامپ

نشر سایمون اند شوستر با فروش 950 هزار نسخه از کتاب « بسیار گفته شده، اما هرگز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کرد؟» رکورد جدیدی در فروش کتاب ثبت کرد.

مری ترامپ علیه دونالد ترامپ

به گزارش سی‌ان‌ان مرکز نشر «سایمون اند شوستر» آمریکا با عرضه کتاب « بسیار زیاد گفته شده، اما هرگز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کرد» اثر مری ترامپ رکورد جدیدی در فروش برای خود ثبت کرده است. این مرکز نشر آمریکایی با فروش 950هزار نسخه از این کتاب در روز اول عرضه رکوردهای پیشین خود را شکسته است. مری ترامپ برادر زاده دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است.

«سایمون اند شوستر» هفته گذشته کتابی دیگر درباره ترامپ به بازار نشر عرضه کرد به نام « اتاقی که در آن اتفاق افتاد » اثر جان بولتون،‌ مشاور امنیت ملی سابق آمریکا. کتابی جنجالی که در هفته اول عرضه تنها 780هزار نسخه از آن به فروش رفت. اما کتاب «بسیار گفته شده، اما هزگر کافی نیست ... » مری ترامپ موفق شده بیش از دیگر آثار عرضه شده به دست این مرکز نشر، نگاهها را به خود جلب کند. حتی نسخه‌های صوتی و الکترونیک این کتاب هم از سوی خریداران با استقبال رو به رو شده و موفقیتی قابل توجه برای «سایمون اند شوستر» ثبت کرده است.

کتاب «بسیار گفته شده، اما هرگز کافی نیست؛ ... » درباره چالشهای خانواده مری ترامپ با عموهایش دونالد و روبرت ترامپ است. مثلا در بخشی از کتاب ادعا شده دونالد و روبرت چگونه اموال و املاک فرد ترامپ، برادر دیگرشان را بالا کشیده اند. روبرت ترامپ در این زمینه از مری ترامپ شکایت کرده، اما قاضی دادگاه نیویورک مانع از انتشار کتاب نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها