|

انفجار مرگبار در شیراز/ تصاویر

جزئیات انفجار مرگبار و آتش‌سوزی یک ساختمان در خیابان صاحب‌الامری شیراز اعلام شد.

انفجار مرگبار در شیراز/ تصاویر

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خصوص به انفجار یک منزل مسکونی در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

هادی عیدی‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تایید خبر انفجار لحظه‌ای، درون منزل دو طبقه در شیراز درباره جزئیات این حادثه گفت: پیش از ظهر پنجشنبه، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش‌سوزی، در خیابان صاحب‌الامری، تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۲۰ و ۴ و ۱۴، به همراه چهار دستگاه خودروی اطفایی و ۱۳ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در بررسی اولیه مشخص شد، موج انفجار درون منزل دوطبقه، منجر به تخریب دیوارها شده است. تیم‌های عملیاتی ضمن ایمن‌سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان، همزمان از طبقات این ساختمان و ساختمان‌های مجاور بازدید کردند و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان را انجام دادند؛ محل به طور کامل ایمن شد.

عیدی‌پور عنوان کرد: متاسفانه یک نفر از ساکنین منزل جان باخته و سه نفر به شدت مصدوم شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند. علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

افزایش تعداد کشته‌شدگان انفجار در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان انفجار سیلندر گاز در یک منزل مسکونی در شهر شیراز، دو فوتی و چهار مصدوم بر جای گذاشت، آخرین وضعیت مصدومان این حادثه را تشریح کرد.

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از دقایق ابتدایی وقوع این حادثه در فوریت‌های جراحی شهید رجایی از نزدیک، روند ارایه خدمات درمانی به این مصدومان را بررسی می‌کند، در این‌باره گفت: این حادثه امروز پنج‌شنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح در شهر شیراز رخ داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند. 

به گفته شریفی، پس از وقوع این حادثه بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل شدند. با حضور اساتید، متخصصان رشته های مختلف پزشکی و آمادگی سایر کادر درمان، ارائه خدمات درمانی به مصدومان به سرعت آغاز شده و در حال انجام است‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: متاسفانه دو نفر از مصدومان به علت شدت حادثه و جراحت وارده در وضعیت بحرانی قرار دارند و در حال حاضر، در بخش مراقبت‌های ویژه، در حال دریافت خدمات درمانی هستند. 

انفجار در شیراز

انفجار در شیراز

انفجار در شیراز

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها