|

گروگان‌گیری در شیراز

پلیس شیراز سه گروگان را از چنگال مجرمان آزاد کرد. گروگان‌گیر (راننده) دستگیر شده و تلاش برای دستگیری دیگر هم‌دستش که قبل از حضور پلیس متواری شده بود، ادامه دارد.

گروگان‌گیری در شیراز

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی شیراز گفت: سه گروگان در یک عملیات ضربتی پلیس، صحیح و سالم آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز با اعلام این خبر بیان کرد: پیش از ظهر پنج‌شنبه «۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲»، در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرک رکن‌آباد شیراز و متواری شدن گروگان‌گیرها، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز افزود: ماموران کلانتری ۳۰ رکن‌آباد، در بررسی‌های اولیه مطلع شدند، فردی ۲۶ ساله با تهدید سلاح گرم، با ورود به منزل مردی ۸۰ ساله، این مرد و ۲ فرزند ۴۰ و ۴۵ ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش (راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت، گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم‌ربایان آزاد کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر گروگان‌گیر (راننده) دستگیر شده و تلاش برای دستگیری دیگر هم‌دستش که قبل از حضور پلیس متواری شده بود، ادامه دارد، تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد علت گروگان‌گیری، اختلافات ملکی بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی‌نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها