|

تعداد مصدومان و جان‌باختگان حمله تروریستی سراوان

آخرین اخبار و جزئیات درباره تعداد مصدومان و جان‌باختگان حادثه تروریستی در سراوان و تیراندازی به پست نگهبانی ‌راه آهن زاهدان بم اعلام شد.

تعداد مصدومان و جان‌باختگان حمله تروریستی سراوان

به گزارش شبکه شرق، صبح امروز «یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲»، در یک حمله ترویستی در سراوان و تیراندازی افراد مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر ریلی راه‌آهن زاهدان، ۲ بسیجی‌ به شهادت رسیدند. سه فرد مسلح با کشتن 9 نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر، از محل فراری شدند.

شهادت دو بسیجی بومی سیستان و بلوچستان

 دو نفر از بسیجیان بومی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس، نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: صبح امروز «یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲» در یک اقدام کور و ناجوانمردانه، اشرار مسلح به یک پست نگهبانی در مسیر ریلی راه آهن زاهدان-بم، اقدام به تیراندازی کردند.

بنا بر این گزارش، در این تیراندازی، دو تن از بسیجیان بومی منطقه (از طایفه شه بخش) به نام‌های «محمد انور گمشادزهی» و «عبدالحسین بلوچ‌» به شهادت رسیدند.

جان باختن ۹ ‌‌تبعه پاکستانی در حمله ترویستی سراوان 

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حادثه تروریستی ناگواری که صبح امروز «یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲» در منطقه سیرکان سراوان رخ داد، در پیگیری موضوع از پلیس، بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

علیرضا مرحمتی افزود: به گفته‌ مجروحان این حادثه، سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها، اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کرده و با کشتن 9 نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر، از محل فراری شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن هم‌دردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

او تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها