|

عذرخواهی دولت در خصوص حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و سربازمعلم‌ها

ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

عذرخواهی دولت در خصوص حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و سربازمعلم‌ها

سخنگوی دولت با اشاره به دو حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها، گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

سخنگوی دولت با تسلیت درگذشت خبرنگاران محیط زیستی و سرباز معلمان گفت: ما با دو حادثه پی در پی جانسور در هفته گذشته روبرو بودیم. مهشاد کریمی و ریحانه السادات یاسینی دو خبرنگاری که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می نوشتند در حادثه ای خونبار جان خود را حین انجام ماموریت از دست دادند. این حادثه را به خانواده داغدیده گان و همکاران رسانه ای بویژه ایسنایی ها و ایرنایی ها تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: همچنین درگذشت ۷ سرباز معلم عزیز در مسیر دانش افروزی برای کودکان در مناطق محروم را غم از دست دادن خبرنگاران محیط زیستی را مضاعف کرد.

ربیعی گفت: ایران این فرزندان فداکار راه علم و آگاهی بخشی را از یاد نخواهد برد. فقدان این عزیزان به خانواده هایشان و همه ایرانیان تسلیت می گویم.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها