|

آخرین خبر از سفر «ولادیمیر پوتین» به ایران؛ رئیس دومای روسیه وارد تهران شد/ ویدئو و عکس

«گلوبال آی‌نیوز» در شبکه «ایکس» خبر داده که ولادیمیر پوتین برای حضور در مراسم تشییع پیکر «ابراهیم رئیسی» و همراهانش، با تدابیر شدید امنیتی به تهران می‌آید.

آخرین خبر از سفر «ولادیمیر پوتین» به ایران؛ رئیس دومای روسیه وارد تهران شد/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، برخی از رسانه‌ها خبر از سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی داده‌اند؛ «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نسبت به این خبر واکنش نشان داد و حضور پوتین را در تهران رد کرد.

مراسم گرامیداشت ابراهیم رئیسی و همراهان او در سانجه سقوط بالگرد، با حضور هیات‌های عالی‌ رتبه خارجی امروز «چهارشنبه» ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شود.

برخی منابع اعلام کردند که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه برای شرکت در مراسم تشییع «ابراهیم رئیسی» و همراهانش با تدابیر شدید امنیتی و چهار فروند سوخو ۳۵ به تهران می‌آید. این در حالی است که دقایقی پیش، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نسبت به این خبر واکنش نشان داد و حضور پوتین را در تهران رد کرد.

«گلوبال آی‌نیوز» در شبکه «ایکس» خبر داده بود که ولادیمیر پوتین برای حضور در مراسم تشییع پیکر «ابراهیم رئیسی» و همراهانش با تدابیر شدید امنیتی ازجمله اسکورت چهار فروند سوخو ۳۵ به تهران می‌آید. این موضوع از سوی سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تکذیب شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

رییس دومای روسیه برای شرکت در مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت وارد تهران شد.

خبرگزاری ریانووستی خبر داد «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای دولتی روسیه به‌منظور شرکت در مراسم یادبود شهدای خدمت، وارد تهران شد.

گفتنی است، بیش از ۴۰ هیأت عالی‌رتبه خارجی در مراسم روز چهارشنبه برای بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران شرکت می‌کنند. این مراسم بعد از ظهر چهارشنبه در حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه و علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها