|

علیرضا پناهیان عذرخواهی کرد/ ویدئو

علیرضا پناهیان در خصوص اظهاراتش در خصوص امام علی(ع) و پیامبر(ص) گفت: من از علما و مومنین عذرخواهی و استغفار می‌کنم.

علیرضا پناهیان عذرخواهی کرد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، پس از انتشار فیلمی از اظهارات علیرضا پناهیان در خصوص امام علی(ع) و پیامبر(ص) و واکنش‌ها به این سخنان پناهیان، او علما و مومنین عذرخواهی کرد.

علیرضا پناهیان در برنامه تلویزیونی «ماه من»، عذرخواهی کرد و گفت: «استغفار می‌کنم اگر به ساحت مقدس امیرالمومنین علیه‌السلام جسارتی شده است.»

به‌دنبال انتقادات از پناهیان به‌خاطر اظهاراتش درباره حضرت پیامبر گرامی اسلام صلی‌‌الله علیه و آله وسلم و امیرالمومنین علیه‌السلام، روز گذشته، صوتی از شیخ حسین انصاریان در فضای مجازی منتشر شد که به‌شدت از این اظهارات انتقاد کرده و گفته بود؛ «أَسْتَغْفِرُ ٱللَّٰهَ رَبِّی وَأَتُوبُ إِلَیْهِ؛ پیغمبر و علی که این‌گونه قرآن از آنها تعریف می‌کند گوشت‌تلخ بودند؟ دیگر ناسزایی از این بالاتر بود که به پیامبر و امیرالمؤمنین گفته شود؟ توجیهات بیان‌شده روز بعد یک قران ارزش ندارد؛ چون دفاع از خود بوده نه از امیرالمومنین و پیغمبر. شما را به‌خدا بلد نیستید روی منبر پیغمبر ننشینید، حرام است والله!»

در پی واکنش شیخ حسین انصاریان به این اظهارات، پناهیان در برنامه سحرگاهی شبکه سه تلویزیون، از دیدارش با شیخ انصاریان روایت کرد و ضمن آن از علمای حوزه نیز عذرخواهی کرد.

پناهیان در برنامه سحرگاهی شبکه سوم سیما گفت: «خدمت استاد انصاریان رسیدم؛ ایشان گله‌مند بودند. من از علما و مومنین عذرخواهی و استغفار می‌کنم.»

پناهیان گفت: «ایشان (شیخ حسین انصاریان) به‌عنوان پیشکسوت این مسیر به من گفتند به‌خاطر تعابیری که برای امیرالمومنین به‌کار بردم، دلجویی از مومنین و علمای حوزه که برای‌شان این سوءتفاهم و دلخوری پیش آمده، صورت بگیرد، البته من توضیحات کاملی برای ایشان دادم چون توضیحات بنده را از سیما نشنیده بودند که از جانب حساد این تعابیر را مطرح کرده بودم.»

علیرضا پناهیان

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها