|

معاون بسیج:

قشرخاکستری را دشمن مردد کرده؛ شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما به عنوان بچه‌های انقلاب و اساتید بسیجی به عنوان نخبگان و مدرسان انقلاب تکلیف سنگینی داریم ادامه داد: متاسفانه عده‌ای نامشان را خاکستری گذاشته اند، در حالی که دشمن آنها را مردد کرده است و شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند.

قشرخاکستری را دشمن مردد کرده؛ شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند

به گزارش شبکه شرق، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن مثلث تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش بینی کرده است، گفت: انشقاق مردم با حاکمیت کار جدی دشمن است یک سال آتش می‌ریزد تا قصور در حوزه اجرا را به گردن ولی فقیه بیاندازد و برای انتخابات هم برنامه دارد.

 سردار حسین معروفی روز سه شنبه در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان در دانشگاه شهید باهنر اظهار کرد: همه گزینه‌های دشمن از روی میز به زیر میز رفت، اما کمین کرده و می‌خواهند ببینند چه می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین خروجی انقلاب استقلال سیاسی است و مسئله مهم، اول حضور در انتخابات و بعد انتخاب است یادآور شد: مردم ما پیروز جنگ هشت ساله در مقابل دشمنان بودند و سرنوشت جنگ را تعیین کردند و پای همه چیز ایستادند، امروز ایستادگان در مقابل دشمن، اساتید و نخبگان هستند که باید جامعه را جهت داده و هدایت کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: بار دیگر همه مذاهب، اقوام و گروه‌های سیاسی به ندای رهبر و امامشان لبیک گفته و دست رد به سینه دشمن زدند و پای انقلاب و آبرویشان ایستادند که این هوشمندی ملت بزرگ ایران را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: جنگ امروز جنگ عملیات روانی، نرم و شناختی در حوزه‌های خاص خود و به شدت پیچیده است و ما باید امید ایجاد کنیم و مسئولیت امروز سخت تر از دوران دفاع مقدس است.

سردار معروفی بیان کرد: دوستان انقلاب اسلامی در دنیا چشمشان به ایران است، ایرانی که با تدبیر صحیح رهبر معظم انقلاب و توسط شهید حاج قاسم سلیمانی، سوریه از دست رفته را نجات داد و تبدیل به حکومت مستحکم کرد.

وی گفت: امام راحل ۱۵ سال کار نرم انجام داد تا توانست افکار عمومی و نخبگان جامعه را کنار هم قرار بدهد و بعد از ۱۵ سال قیام کرد و با همراهی مردم، حکومت ستمشاهی ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و حکومت اسلامی را جایگزین کرد و این همان کاری بود که پیامبر(ص) در مدینه انجام داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دانشگاه اگر سیاسی نباشد، باید درب آن را بست و دانشجویی که مطالبه‌گری نکند، دانشجو نیست و ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی برای همین است و باید دانشجویان در جمع های نخبگی حرف‌هایشان را بزنند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان بچه‌های انقلاب و اساتید بسیجی به عنوان نخبگان و مدرسان انقلاب تکلیف سنگینی داریم ادامه داد: متاسفانه عده‌ای نامشان را خاکستری گذاشته اند، در حالی که دشمن آنها را مردد کرده است و شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند.

سردار معروفی تاکید کرد: دشمن برای برهنگی و نه کشف حجاب در کشور برنامه ریزی کرده است، اما بزرگ‌ترین زیبایی در ایران عفت است که زن و مرد ندارد و دشمن این عفت را مورد هجمه قرار داده که ذیل آن بی بند و باری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن برای اعتیاد جوانان و بی بند و باری با هدف نابودی جوانان کشورمان برنامه ریزی کرده است و دانشگاه باید به این حوزه‌ها ورود کنند و نباید بیخیال باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در حال تولید حاشیه برای کشور است تصریح کرد: مسئولان با نگاه سیاسی پیش رفتند و مردم را شقه شقه کردند اما راه برون رفت از این وضعیت تفکر شهید سلیمانی است که رهبری به مکتب تعبیر کردند.

سردار معروفی اظهار داشت: قبلا اعلام کرده بودم، بزرگ ترین نگرانی من در دانشگاه‌ها نبود استحکام است و دشمن این مسئله را دنبال می‌کند و در حوادث سال گذشته آن را دیدیم.

وی افزود: استحکام بخشی با تقویت هویت و اراده، وحدت و تقریب و بالابردن آستانه تحمل در گویش دانشجویان محقق می‌شود و باید گفتگو صورت بگیرد و نگذاریم ذهن‌ها مردد بماند و فرزند ما در بزنگاه نتواند تصمیم بگیرد که به کدام طرف برود.

معاون سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن می‌خواهد استحکام را از ما بگیرد و روی اندیشه‌ها کار می‌کند و نقش ما و شما در این حوزه خیلی مهم است و باید با رفاقت و دوستی و بدون نگاه سیاسی، قومی و مذهبی با جوانان و دانشجویان این اندیشه و استحکام را حفظ کنیم که شرط موفقیت همین است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال حاشیه سازی است و راه برون رفت از این مسائل در تفکر شهید سلیمانی قرار دارد که مقام معظم رهبری از این تفکر با عنوان مکتب یاد کرده اند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: همانطور که به شهیدانمان و به دخترمان که پرچم ما را در دنیا بالا می‌برد، افتخار می‌کنیم، اضلاع مکتب حاج قاسم شامل اندیشه، فرصت و مردم است و اگر اندیشه زیبا شد عمل زیبا می‌شود و آنچه که او را حاج قاسم کرد اندیشه زیبایش بود.

وی با اشاره به بحران آب و جمعیت و کلان مسئله اقتصاد و فرهنگ اظهار داشت: در مسئله فرهنگ، مکتب شهید سلیمانی باید تعریف شود و سرچشمه مکتب، کرمان است و این مکتب مصونیت بخش و حلال مشکلات است و باید روی این مسائل کار کنیم.

معاون سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: خداوند حاج قاسم و کرمانی ها را خیلی بزرگ کرد و این فرصت است و کسانی که سال گذشته جدا شدند، باید برگردانده شوند و البته حساب ضدانقلاب جداست.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند حاج قاسم سیاسی نبود اما اشتباه می‌کنند و این ظلم به حاج قاسم است. مگر می‌شود او سیاست نظام را نداند و ۲۱ سال برای همراه کردن مسلمانان و بسترسازی ظهور در منطقه تلاش کند و بگوید همه باید روی دشمن متمرکز شویم.

سردار معروفی افزود: حاج قاسم سلیمانی سیاسی‌کار و اهل حزب و گروه نبود، اما او معقتد بود باید فدای انقلاب، ملت و ولایت شد، زیرا ملت، انقلاب و ولایت ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی بخواهد به انقلاب خدمت کند، باید خودش را وقف و از خود عبور کند و در این صورت دیگر شان و جایگاه برای خودش قائل نیست بنابراین هر مسئولی را دیدید برای خودش شان قائل است، بدانید موفق نمی‌شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها