|

هشدار جمهوری اسلامی:

با این همه ناامنی، باز هم به طالبان اعتماد می‌کنید؟

جمهوری اسلامی در مورد روابط طالبان و ایران هشدار داد: با محکوم کردن این جنایات و شعار انتقام سر دادن و در همان حال نسبت به گرگ تیزدندانی که در همسایگی ما، پوست روباه بر تن کرده، از ناکجاآباد سر درخواهیم آورد. چرا گوشی برای شنیدن نصیحت‌ خیرخواهان وجود ندارد؟

با این همه ناامنی، باز هم به طالبان اعتماد می‌کنید؟

به گزارش شبکه شرق، روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: جمهوری اسلامی ایران که با خوشبینی تمام به طالبان اعتماد کرده و حتی سفارت افغانستان در تهران را به این گروه تحویل داد، نه‌تنها به هیچ‌یک از خواسته‌های خود از طالبان نرسیده، بلکه دچار دردسرهای ناامنی و عوارض منفی دیگری از ناحیه این گروه شده است که رهایی از آن‌ها کار آسانی نیست. 

علاوه بر باندهای سرقت، تجاوز ناموسی، قتل و انواع زورگیری‌ها در شهرها، خانه‌ها و پارک‌ها، نفوذ عوامل تعلیم‌دیده گروه‌های تکفیری-تروریستی به نقاط مختلف کشور یکی از تهدیدهای مهمی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

با محکوم کردن این جنایات و شعار انتقام سر دادن و در همان حال نسبت به گرگ تیزدندانی که در همسایگی ما، پوست روباه بر تن کرده، از ناکجاآباد سر در خواهیم آورد. چرا گوشی برای شنیدن نصیحت‌ خیرخواهان وجود ندارد؟ آیا منتظر هستید تجربه محمود افغان تکرار شود؟ چه وقت قرار است صدای این آژیر خطر را بشنوید؟

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها