|

جان بولتون:

بی‌سر‌و‌صدا، غزه را ترک کنید/ ویدئو

جان بولتون می‌گوید: برای کمک به فلسطینی‌ها هم که شده، آنها باید در مکان‌هایی اسکان داده شوند که اقتصادشان کارکرد موفقیت آمیز داشته باشد! طنز ماجرا در این است که کشور‌های عربی هم اکنون فلسطینی‌ها را نمی‌پذیرند!

بی‌سر‌و‌صدا، غزه را ترک کنید/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ترامپ، غیرمستقیم، ایده‌ کوچاندن اجباری ساکنان غزه را که اسرائیلی‌های تندرو مطرح کرده‌اند، تکرار کرد.

جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، با اشاره به تحولات در غزه مدعی شد نوار غزه دیگر جای زندگی کردن نیست و فلسطینی‌ها باید به جایی بروند که از اوضاع اقتصادی خوب و پررونقی برخوردار باشد. 

بولتون افزود: «برخلاف اینکه راه‌حل دو‌کشوری چقدر مشهور شده و طرفدار دارد، واقعیت ماجرا این است که این راه‌حل مُرده و پایان یافته است؛ به ناچار باید برای فلسطینی‌ها کاری کرد! این ایده که کسی بخواهد غزه را بازسازی و در آنجا کشوری بناگذاری کند به نظر من دهن‌کجی به واقعیت است!»

او گفت: برای کمک به فلسطینی‌ها هم که شده، چه در غزه و چه در کرانه باختری یا هر جا که ممکن است باشند، به خاطر خودشان و بچه‌های‌شان، آنها باید در مکان‌هایی اسکان داده شوند که اقتصادشان کارکرد موفقیت آمیز داشته باشد! زیرا در نوار غزه از اقتصادی که بشود به آن اتکا کرد، خبری نیست - در گذشته نبوده و هم اکنون هم قطعا نیست - و آینده‌ فرزندان و نوه‌های آنها به این بستگی دارد که در جایی باشند که پتانسیل اقتصادی داشته باشد؛ طنز ماجرا در این است که کشور‌های عربی هم اکنون فلسطینی‌ها را نمی‌پذیرند!»

حجم ویدیو: 4.69M | مدت زمان : 00:01:11
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها