|

شکست رسانه‌ای اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شکست اسرائیلی‌ها در طوفان‌الاقصی به این دلیل بود که نتوانستند اطلاع‌رسانی به جهان را در اختیار خود در بیاورند و این فعالان رسانه‌ای مقاومت بودند که وارد عرصه شدند و در نهایت اطلاع‌رسانی به مردم جهان به خوبی انجام شد.

شکست رسانه‌ای اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی

 

به گزارش شبکه شرق، محمد حسینی در اختتامیه چهارمین رویداد بین‌المللی و اولین همایش ملی مقاومت و جهان آینده که شامگاه چهارشنبه، ۶ دی در سالن بوستان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادی نشان از این است که دانشگاه خودش را در قبال مسائل منطقه‌ای و جهانی مسئول می‌داند و دانشگاه می‌تواند در مسائل کشور گرهگشا باشد.

وی ضمن تسلیت شهادت «سید رضی موسوی» گفت: سید رضی موسوی از یاران سردار سلیمانی، سه دهه در سوریه به عنوان رئیس پشتیانی جبهه مقاومت مشغول خدمت بود؛ اسرائیلی‌ها مدت‌ها دنبال سید رضی بودند. منزل او را با چند بار بلا موشک مورد حمله قرار دادند و چند روز پیش بود که این مرد بزرگ به آرزویش رسید.

این مسئول ادامه داد: اسرائیلی‌ها با طراحی‌ نقشه‌های ظالمانه، دانشمندان هسته‌ای ما را نیز به شهادت رسانده‌اند، بنابراین جنایت اسرائیل تازگی ندارد و به مدت ۷۵ سال است که ادامه دارد و اینکه این موضوع در گذشته بازتاب پیدا نمی‌کرد به دلیل دردسترس نبودن رسانه‌ها بود اما شکستاسرائیلی‌ها در طوفان‌الاقصی به این دلیل بود که نتوانستند اطلاع‌رسانی به جهان را در اختیار خود در بیاورند و این فعالان رسانه‌ای مقاومت بودند که وارد عرصه شدند و در نهایت اطلاع‌رسانی به خوبی انجام شد.

وی درخصوص فعالیت‌های رسانه‌ای اسرائیلی‌ها تصریح کرد: بخشی از سفرنامه ناصرخسرو نیز که مربوط به هزار سال قبل است مربوط به فلسطین است اما بسیار از مواردی که در این سفرنامه در خصوص فلسطین بیان شده دیگر وجود ندارد و از بین برده شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز جنگ‌ غزه به هیچ عنوان سازگار با پروتکل‌های جنگی نیست و مواردی همچون حمله به بیمارستان، آمبولانس، مدارس و استفاده از سلاح‌های ممنوعه در این جنگ اتفاق می‌افتد. آمریکایی‌ها در جنگ جهانی از بمب اتم استفاده کردند و امروز نیز صهیونبیت‌ها با حمله به بیمارستان شیوه جنایت جنگی را پیش گرفتند.

وی اظهار کرد: اما امروز چهره آمریکا عیان شده و اگر در گذشته خودشان را پشت نقاب صلح و امنیت و حقوق بشر پنهان می‌کردند اکنون این پرده فرو افتاده و حقایق آشکار شده است. می‌گفتند آمریکا شکست ناپذیر است اما انقلاب اسلامی نشان داد که اینطور نیست در سال گذشته نیز شاهد بودیم در کشور ما اغتشاش به راه انداختند ولی نتوانستند به هدف خود برسند همچون داعش که از آن حمایت کردند ولی در نهایت شکست خوردند.

این مسئول بیان کرد: اسرائیلی‌ها فلسطینی‌ها را تروریست می‌خواندند اما شاهد هستیم که خودشان تروریست هستند و تا کنون بالغ بر ۲۱ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده‌اند. بنابراین باید حقایق درباره این ظالم‌ها گفته شود چراکه هر چقدر حقایق در فضای مجازی بیان شود مردم آگاه‌تر خواهند شد، همچینن اقدام دانشگاهیان در این زمینه قطعاً اثرگذار خواهد بود، چراکه دانشگاه به عنوان اتاق فکر می‌تواند کمک کند و گام‌های بلندی بردارد.

وی تصریح کرد: مقاومت و پایداری که اندیشه امام بود امروز احیا شده و مقاومت یمنی‌ها در دنیای کنونی نمونه آن است. حتی اندیشکده‌های غربی هشدار داده‌اند که معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد و این موضوع نشان از انتقال قدرت از غرب به شرق دارد و نشان می‌دهد قدرت غرب درهم کوبیده شده است.

حسینی درخصوص محقق شدن شعار ایران قوی، عنوان کرد: هر چقدر که اقتدار و قدرت اقتصادی داشته باشیم به ایران قوی تحقق خواهیم بخشید و جبهه مقاومت نیز قدرتمندتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم می‌نامیدند و باید این تعریف تقویت شود و پیوند با ولایت حفظ گردد تا این تفکر به دنیا و منطقه صادر شود، هم اکنون نیز شاهد هستیم آمریکای لاتین از سیطره آمریکا در حال خارج شدن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: ۶۵ روز دیگر تا انتخاب نمانده است و افرادی که کلامشان نافذ است باید اقدام کنند ابهامات را پاسخ دهند تا نمایشی از انسجام و وحدت شکل بگیرد و راه پیشبرد اهداف اسلامی هموار شود.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها