|

ایرلند:

غرب در قبال اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کند

نخست وزیر ایرلند روز یکشنبه گفت اتحادیه اروپا و قدرت‌های غربی در خصوص موضوعات مرتبط با اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کنند.

غرب در قبال اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کند

به گزارش شبکه شرق، «لئو وردکار» نخست وزیر ایرلند روز یکشنبه در سخنانی به شدت از معیارهای دوگانه در غرب انتقاد کرد.

وی در سخنانی گفت: «اتحادیه اروپا و قدرت‌های غربی در خصوص موضوعات مرتبط با اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کنند».

چند روز پیش نیز ، «دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل امروز (دوشنبه) گفت که تدوین و پیش‌نویس‌کردن قطعنامه‌های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه با سنگ‌اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک» توضیح داد: « جنگ غزه رفتار دوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند».

 دفتر اطلاعات دولت غزه روز یکشنبه و پس از 44 روز از آغاز حملات اسرائیل علیه غزه اعلام کرد که این رژیم از ابتدای حملات خود بیش از 1330 جنایت علیه غزه مرتکب شده است.

بر اساس دفتر اطلاعات دولت غزه، تا کنون بیش از 13 هزار نفر در غزه به شهادت رسیده که در بین آنها 5500 نفر کودک و 3500 زن بوده است.

همچنین در بمباران‌های اسرائیل بیش از 6 هزار نفر تا کنون مفقود شده‌اند که 4 هزار نفر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها