|

آمریکا: آنچه در غزه رخ می‌دهد، نسل‌کشی نیست

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه مدعی شد چیزی که در غزه رخ می‌دهد، نسل‌کشی نیست.

آمریکا: آنچه در غزه رخ می‌دهد، نسل‌کشی نیست

به گزارش شبکه شرق، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه مدعی شد چیزی که در غزه رخ می‌دهد، نسل‌کشی نیست.

کربی در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز»، گفت: «ما از نسل‌کشی در غزه حمایت نمی‌کنیم اما از نظر ما چنین چیزی رخ نمی‌دهد و با این توصیف موافق نیستیم».

وی با بیان اینکه آتش‌بس دائمی در نوار غزه صحیح نیست، اظهار داشت: «اما وقفه‌های تاکتیکی در جنگ غزه باید در نظر گرفته شود و ما می‌خواهیم این کار را ادامه دهیم».

این مقام آمریکایی در کنار حمایت از حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه گفت: «وقفه‌های تاکتیکی در جنگ غزه ایده خوبی است و امیدواریم همتایان اسرائیلی ما اینگونه ببینند».

کربی سپس با گرفتن ژست انسان‌دوستانه، افزود: «هزاران کشته در غزه وجود دارد و ما از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم برای کاهش تلفات غیرنظامی مراقب و هوشیار باشند».

پیش از این نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا بدون توجه به شهادت نزدیک به ۱۰ هزار فلسطینی و جراحت بیش از ۲۳ هزار نفر در جریان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه، بارها تاکید کرده که تل‌آویو حق دارد این حملات را انجام دهد. 

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها