|

وزیر کشور:

اجرای طرح ساماندهی مهاجران زمان‌بر خواهد بود/ تلاش برخی برای ایجاد ستیز بین مهاجران افغانستانی و مردم ما کاملا حساب‌ شده است

وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای در موضوع اتباع افغانستانی گفت: تلاش‌های سازمان‌یافته‌ای از طرف برخی که البته بخشی از آن توسط دشمن است، صورت می‌گیرد که یک نوع ستیزش را در جامعه بین مهاجران افغانستانی و مردم عزیزمان درست کنند که این کار کاملا حساب‌ شده است.

اجرای طرح ساماندهی مهاجران زمان‌بر خواهد بود/ تلاش برخی برای ایجاد ستیز بین مهاجران افغانستانی و مردم ما کاملا حساب‌ شده است

به گزارش شبکه شرق؛ وزیر کشور گفت: تلاش‌های سازمان‌یافته‌ای از طرف برخی که البته بخشی از آن توسط دشمن است، صورت می‌گیرد که یک نوع ستیزش را در جامعه بین مهاجران افغانستانی و مردم عزیزمان درست کنند که این کار کاملا حساب‌ شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت سامان‌دهی وضعیت مهاجران غیرقانونی افغانستانی گفت: ساماندهی مهاجران افغانستانی کار جدی است که در دستور کار وزارت کشور و همه دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دارد.

وی افزود: به طور طبیعی اجرای طرح ساماندهی زمان‌بر خواهد بود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای در موضوع اتباع افغانستانی گفت: تلاش‌های سازمان‌یافته‌ای از طرف برخی که البته بخشی از آن توسط دشمن است، صورت می‌گیرد که یک نوع ستیزش را در جامعه بین مهاجران افغانستانی و مردم عزیزمان درست کنند که این کار کاملا حساب‌ شده است.

وی با تاکید بر هوشیاری همگان نسبت به این مساله افزود: معتقدیم نباید هیچ‌گونه اتفاقی خلاف نظم و انضباط عمومی در این حوزه رخ دهد.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها