|

سید ابراهیم رییسی، رییس دولت:

نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور پیشرفته است/ وزارت دفاع هم تولید موشک و هم تولید پهپاد می‌کند و هم بزرگراه و آزادراه می‌سازد

ابراهیم رییسی گفت: وزارت دفاع هم تولید موشک و هم تولید پهپاد می‌کند و هم در کنار مردم برای مردم بزرگراه و آزادراه می‌سازد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور پیشرفته است/ وزارت دفاع هم تولید موشک و هم تولید پهپاد می‌کند و هم بزرگراه و آزادراه می‌سازد

به گزارش شبکه شرق، سید ابراهیم رییسی، رییس دولت در مراسم افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان سخنرانی کرد.

بخش‌‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید:

ما نیازمند کار و تلاش جهادی در کشور هستیم همه کسانی که امروز در کشور در کسوت خدمتگزاری هستند باید تلاش خود را مضاعف کنند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور پیشرفته و فناور است. باید یکسری زیرساخت‌ها را آماده کنیم و کشورهای اطراف هم همواره به من تأکید می‌کنند که امروز مسیر جمهوری اسلامی آسان ترین، ارزان‌ترین و مطمئن ترین مسیر برای ارتباط شمال، جنوب، شرق و غرب است.

سپاه و ارتش و نیروهای دیگر در کنار مردم برای رفع مشکلات مردم هستند؛ تولید قدرت تنها در حوزه کار صنعتی و نظامی نیست تولید قدرت در حضور مردم در صحنه‌هاست، همچنان که نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند و می‌کنند.

سهم جمهوری اسلامی ایران در گردش کار اقتصادی منطقه سهم بالایی است. تلاش های خوبی انجام شده اما کافی نیست باید تلاش‌های بیشتری انجام شود تا جمهوری اسلامی بتواند با ظرفیت بالایی که دارد این سهم را در شرایط و وضعیت تجاری، اقتصادی و داد و ستدمنطقه داشته باشد.

وزارت دفاع هم تولید موشک و هم تولید پهپاد می‌کند و هم در کنار مردم برای مردم بزرگراه و آزادراه می‌سازد؛ سپاه و ارتش و نیروهای دیگر در کنار مردم برای رفع مشکلات مردم هستند؛ تولید قدرت تنها در حوزه کار صنعتی و نظامی نیست تولید قدرت در حضور مردم در صحنه‌هاست، همچنان که نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند و می‌کنند.

 دشمن حریف مجاهدان فلسطینی نمی‌شود و بمب سر مردم بی گناه و سر زن و بچه مردم می‌ریزند. این تلاش برای پیروزی نیست این شکست است که انسان بخواهد با زن و بچه مردم طرف شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها