|

حمله مسلحانه به مدیر حوزه علمیه/ قاتل با کلت وارد مسجد شد/ یک روحانی شهید و یک مامور زخمی شد

مدیر حوزه علمیه قیدار، امروز در حین اقامه نماز ظهر در مسجد سجاس با شلیک چند گلوله توسط فرد ناشناس جان خود را از دست داد.

حمله مسلحانه به مدیر حوزه علمیه/ قاتل با کلت وارد مسجد شد/ یک روحانی شهید و یک مامور زخمی شد

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام «حجت اعتبار» مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار به شهادت رسید.

حجت الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار، امروز در حین اقامه نماز ظهر در مسجد سجاس با شلیک چند گلوله توسط فرد ناشناس جان خود را از دست داد.

هنوز انگیزه قاتل از این اقدام مشخص نیست و موضوع توسط دستگاه‌های نظامی و انتظامی در دست بررسی است. همچنین در این حادثه فرد نمازگزار نیز زخمی شده است.

حجت الاسلام علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان با تأیید این خبر، درباره جزئیات حادثه به ارگان رسانه ای حوزه علمیه گفت: ظهر امروز، فردی مسلح وارد مسجد جامع سُجاس می شود و به حجت الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار و نمازگزاران تیراندازی می کند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان ادامه داد: ضارب ۵ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می کند که ۲ گلوله به سرش اصابت کرد . یکی از مأمومین هم مجروح شده است.

به گفته وی پیکر حجت الاسلام اعتبار در پزشکی قانونی است و ضارب هم که گفته می شود اخراجی یکی از دستگاه هاست، دستگیر شده است.

محسن غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده هم از دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد.

به گفته وی، در بررسی اولیه، علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی اعلام شده است.

غنیمتی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت : پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه برخورد با جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها