|

واکنش آمریکا به حبس خانگی زندانیان آمریکایی در ایران

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره انتقال پنج آمریکایی بازداشت‌شده در ایران از زندان به حبس خانگی نیز اظهار داشت: آن پنج نفر اکنون در حبس خانگی هستند. ما با کمک شرکای سوئیسی خود به نظارت دقیق بر سلامت و رفاه آنها ادامه می‌دهیم. این فرایند در حال انجام است.

واکنش آمریکا به حبس خانگی زندانیان آمریکایی در ایران

به گزارش شبکه شرق، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره انتقال پنج آمریکایی بازداشت‌شده در ایران از زندان به حبس خانگی نیز اظهار داشت: آن پنج نفر اکنون در حبس خانگی هستند. ما با کمک شرکای سوئیسی خود به نظارت دقیق بر سلامت و رفاه آنها ادامه می‌دهیم. این فرایند در حال انجام است.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره انتقال پنج آمریکایی بازداشت‌شده در ایران از زندان به حبس خانگی نیز اظهار داشت: آن پنج نفر اکنون در حبس خانگی هستند. ما با کمک شرکای سوئیسی خود به نظارت دقیق بر سلامت و رفاه آنها ادامه می‌دهیم. این فرایند در حال انجام است.

بر این اساس، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: «انتقال آنها به حبس خانگی، البته گام مثبتی [از سوی ایران] است، اما ما به کار خود ادامه می‌دهیم و هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا زمانی که این افراد به آمریکا بازگردند و به خانواده‌هایشان ملحق شوند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها