|

ترامپ: در پرونده تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات جورجیا بی‌گناهم/ در دادگاه حاضر نخواهم شد

بی بی سی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تلاش برای تغییر نتایج نهایی رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را بیگناه دانست و اعلام کرد که در دادگاه حاضر نخواهد شد.

ترامپ: در پرونده تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات جورجیا بی‌گناهم/ در دادگاه حاضر نخواهم شد

به گزارش شبکه شرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تلاش برای تغییر نتایج نهایی رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را بیگناه دانست و اعلام کرد که  در دادگاه حاضر نخواهد شد. ترامپ یکی از ۱۹ نفری است که با این اتهام رو به رو هستند که قصد داشتند نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را لغو کنند.

بی بی سی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تلاش برای تغییر نتایج نهایی رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را بیگناه دانست و اعلام کرد که  در دادگاه حاضر نخواهد شد.

آقای ترامپ یکی از ۱۹ نفری است که با این اتهام رو به رو هستند که قصد داشتند نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را لغو کنند.

در یک سند دادگاه که امروز،‌ پنجشنبه منتشر شد  آقای ترامپ گفته که «کاملا» ماهیت اتهامات و حق خود برای حضور در دادگاه را در میکند.

در این سند امضا شده آمده که او گفته «با درک حقوق خود،‌ آزادانه و داوطلبانه از حق حضور در دادگاه و حق خود برای خواندن دفاعیاتش در دادگاه علنی چشم پوشی می‌کند.»

او هفته گذشته خود را برای تعیین قرار در پرونده توطئه برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالت جورجیا به بازداشتگاه فولتون کانتی تسلیم کرد و با وثیقه دویست هزار دلاری تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شد.

به جز این پرونده  سه پرونده کیفری دیگر علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا به جریان افتاده است.

کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ  از عکس رسمی او در زندانی در آتلانتا، مرکز ایالت جورجیای ایالات‌متحده آمریکا، برای کالاهای تبلیغاتی انتخاباتی استفاده کرده بود و می‌گوید که میلیون‌ها دلار درآمد داشته است.

در عرض چند ساعت کارزار انتخاباتی رسمی او فروش تی‌شرت‌هایی را شروع کرد که این تصویر همراه با جمله «هیچ‌وقت تسلیم نشو» روی‌ آنها نقش بسته بود. لیوان و برچسب‌های این تصاویر هم برای خرید موجودند.

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها