|

ضرغامی:

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب ماموریت جدید وزارت میراث است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماموریت جدید این نهاد را ترویج و رفع موانع توسعه فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای توسعه کیفیت پوشاک این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

 توسعه فرهنگ عفاف و حجاب ماموریت جدید وزارت میراث است

به گزارش شبکه شرق، عزت الله ضرغامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموریت جدید رییس جمهور به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ترویج و رفع موانع توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است که اقدامات آن در حال انجام است.

وی افزود: از جمله وظایفی که برای اماکن متعلق به این وزارتخانه مشخص شده است، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب و فروشگاه‌هایی با این موضوع است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: معتقدیم یکی از مشکلات حجاب در کشور نبود پوشاک مناسب، ارزان قیمت و زیبا برای دختران جوان و زنان کشور است و این نقیصه، سالها ادامه داشته است.

ضرغامی تصریح کرد: در جلسه هیات دولت، گزارشی از نمایشگاه موفق نیاوران در حوزه حجاب اعلام و مشکلات حوزه حجاب را هم تشریح کردم و رییس جمهور در این باره به وزیر صمت یادآور شد که عقب ماندگی حوزه حجاب باید جبران شود.

وی با بیان اینکه باید در حوزه پوشاک عفاف و حجاب باید به قیمت ارزان و کیفیت بالا توجه کرد، گفت: چادر مناسب قیمت بالایی دارد و امید است با پیگیری رییس جمهور عقب ماندگی این حوزه حل شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته ۹ نمایشگاه در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است، تصریح کرد: این رویکرد ادامه دارد و باید کارهای ایجابی را به درستی انجام دهیم تا به شرایط ایده آل مدنظر ملت اسلامی ایران برسیم.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها