|

توضیح رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره مجوز اخیر سران قوا برای تغییر ساعات کار ادارات

​رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت:ما مجوزی از سران گرفتیم مبنی بر اینکه در این ایام به دلیل شرایط اضطراری امکان این باشد که بتوانیم از دورکاری استفاده کنیم و ساعت کاری از ۶ تا ۱۳ بعد از ظهر تنظیم شود.

توضیح رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره مجوز اخیر سران قوا برای تغییر ساعات کار ادارات

به گزارش شبکه شرق، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تغییر ساعات کاری در فصل تابستان گفت: داستان از آنجا شروع شد که در مجلس شورای اسلامی مصوب شد که تغییر ساعت در فصل تابستان دیگر انجام نشود و ساعت‌ها ثابت باشد. دولت پیشنهادی آورد بررسی کرد و در اسفند ۱۴۰۱ خرداد مصوب کرد ساعت کارکنان در ایام مصرف بالای برق از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تا شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳ باشد و بقیه به صورت دورکاری باشد تا سقف ۴۴ ساعت.

وی افزود: هیئت تطبیق مجلس این را رد کرد و گفت این خلاف قانون است. ما مجوزی از سران گرفتیم مبنی بر اینکه در این ایام به دلیل شرایط اضطراری امکان این باشد که بتوانیم از دورکاری استفاده کنیم و ساعت کاری از ۶ تا ۱۳ بعد از ظهر تنظیم شود.

لطیفی در پاسخ به این سوال مصوبه دو روز پیش سران قوا چه بود، گفت: در واقع اخیرا سران قوا به ما اجازه این را دادند که بتوانیم این ۶ تا ۱۳ را اعلام کنیم.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها