|

نماینده زاهدان:

شرایط حاکم بر سیستان و بلوچستان فاجعه‌بار است

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرد و خاک، آلودگی، قطعی برق، نبود شغل، کمبود امکانات پزشکی، قطعی آب و خشکسالی و ... در کنار هجوم ریزگردها به ویژه در مناطق شمالی استان باعث شده است در یک روز ۴۰۰ نفر روانه بیمارستان و مراکز درمانی شوند لذا انتظار داریم هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی شود.

شرایط حاکم بر سیستان و بلوچستان فاجعه‌بار است

به گزارش شبکه شرق، فداحسین مالکی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور ضمن تبریک عید سعید قربان به مردم استان سیستان و بلوچستان گفت: شرایط حاکم بر استان مرزی سیستان و بلوچستان فاجعه‌بار و غیرقابل تحمل است.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرد و خاک، آلودگی، قطعی برق، نبود شغل، کمبود امکانات پزشکی، قطعی آب و خشکسالی و ... در کنار هجوم ریزگردها به ویژه در مناطق شمالی استان باعث شده است در یک روز ۴۰۰ نفر روانه بیمارستان و مراکز درمانی شوند لذا انتظار داریم هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی شود.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید کردند از فرصت‌های استان‌های مرزی به نفع مردم مرزنشین استفاده شود اما در عمل شاهد این نیستیم که مردم استان‌های مرزی از مواهب مرز بهره می‌برند و حقوق اولیه آنها تأمین نمی‌شود.

مالکی در تذکر دیگر خود خواستار حل مشکل نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش شد و گفت: اختلافات داخلی دولت و آموزش و پرورش نباید گریبان مردم و معلمان را بگیرد.

 

منبع: خانه ملت
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها