|

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق

سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

مرزبانی هرمزگان: جلوگیری از خروج بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق

به گزارش شبکه شرق، فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق در ۳ ماهه گذشته در مرزهای دریایی هرمزگان خبر داد.

سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی حوزه استحفاظی در این مدت موفق شدند ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: در سه ماهه گذشته ۹۸ فروند شناور و ۲۲ دستگاه خودرو حامل و فعال در موضوع قاچاق سوخت را توقیف و ۱۷۱ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به برشمردن خسارت های جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این مدت را یکهزار و ۶۲۰ میلیارد و ۹۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزارریال برآورد کرده اند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها