|

مکرون: شکاف‌هایی داخل اردوگاه نظامی روسیه وجود دارد/ تحولات اخیر مسکو شکننده بودن ارتش روسیه را نشان داد

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه گفت که شورش گروه مسلح واگنر نشان دهنده وجود شکاف‌هایی داخل اردوگاه روسیه است. رئیس جمهور فرانسه که در جریان مصاحبه با یک نشریه این سخنان را مطرح می‌کرد، اضافه کرد: این اتفاقات شکننده بودن ارتش روسیه را نشان داد.

مکرون: شکاف‌هایی داخل اردوگاه نظامی روسیه وجود دارد/ تحولات اخیر مسکو شکننده بودن ارتش روسیه را نشان داد

به گزارش شبکه شرق، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه گفت که شورش گروه مسلح واگنر نشان دهنده وجود شکاف‌هایی داخل اردوگاه روسیه است.

رئیس جمهور فرانسه که در جریان مصاحبه با یک نشریه این سخنان را مطرح می‌کرد، اضافه کرد: «این اتفاقات شکننده بودن ارتش روسیه را نشان داد.

ماکرون اضافه کرد که وضعیت روسیه می‌تواند متحول شود. وی همچنین با تاکید بر هوشیاری گفت که به حمایت از اوکراین ادامه داده خواهد شد.

وی ادامه داد که ساعت به ساعت تحولات روسیه را پیگیری می کرده و با شرکای فرانسه نیز در این باره در ارتباط بوده است.

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان و «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس گفت‌وگو کرد.

 بر اساس بیانیه صادر شده توسط کاخ سفید، بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی درباره اوضاع روسیه صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا و سران تروئیکای اروپا بر تعهد خلل ناپذیر خوددر حمایت از اوکراین تاکید کردند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها