|

حسینی: استیضاح وزیر کشور دیگر موضوعیتی ندارد

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: هنوز استیضاح وزیر کشور در مجلس اعلام وصول نشده و با توجه به اینکه بخشنامه‌ای که نمایندگان نسبت به آن معترض بودند، اصلاح و لغو شد، عملاً موضوع استیضاح وزیر کشور موضوعیتی ندارد.

حسینی: استیضاح وزیر کشور دیگر موضوعیتی ندارد

به گزارش شبکه شرق، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری درباره لوایح بررسی نشده دولت در مجلس، بیان کرد: در ابتدا از نمایندگان مجلس تشکر می کنم که در یک ماه گذشته به سه وزیر رأی مثبت دادند، به ویژه روز گذشته که رأی بالایی به آقای نیکبخت داده شد و ایشان با 198 رأی، مسئولیت این وزارتخانه مهم را برعهده گرفتند.

بخش هایی از گفت و گوی حسینی را در ادامه می خوانید:

همانطور که رهبر انقلاب تأکید داشتند و رییس مجلس نیز بر این باور است که باید لایحه بر طرح مقدم باشد. دولت، لوایح متعددی در مجلس دارد که در نوبت بررسی هستند مخصوصاً لوایح دو فوریتی مثل تشکیل وزارت بازرگانی و برخی از مسایل اقتصادی که امیدواریم نمایندگان به این لایحه ها اولویت دهند تا هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

هنوز استیضاح وزیر کشور در مجلس اعلام وصول نشده و با توجه به اینکه بخشنامه ای که نمایندگان نسبت به آن معترض بودند، اصلاح و لغو شد، عملاً موضوع استیضاح وزیر کشور موضوعیتی ندارد.

نمایندگان نسبت به بخشنامه وزارت کشور درباره عدم همکاری استانداران و فرمانداران با نمایندگان در سال پایانی مجلس یازدهم، گلایه هایی داشتند که وزیر کشور درباره آن توضیحاتی دادند.

نمایندگان فکر می کردند که نگاه دولت این است که می خواهد نمایندگان فعلی حمایت نشوند، اما بحثی که وزارت کشور دارد این است که کاندیداهایی که وارد این عرصه می شوند، احساس نکنند که دولت در حال حمایت از یک کاندیدای خاص است یا در مواردی که شائبه ای در این خصوص هست، مراقبت های لازم را داشته باشند.

دولت تاکنون همکاری بسیار خوبی با نمایندگان داشته و در آینده نیز به این همکاری ها ادامه خواهد داد.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها