|

روسای واحدهای دانشگاه آزاد برای داوطلبی مجلس تا ۱۹ خرداد استعفا دهند

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: روسا و سرپرستان واحدهای دانشگاه آزاد که قصد داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند باید تا ۱۹ خردادماه استعفای خود را اعلام کنند.

روسای واحدهای دانشگاه آزاد برای داوطلبی مجلس تا ۱۹ خرداد استعفا دهند

به گزارش شبکه شرق، محمد قربانی گلشن آباد، سخنگوی دانشگاه آزاد، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری اظهار داشت: همه روسا، سرپرستان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد که قصد داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در قلمروی حوزه مسئولیتی خود را دارند باید مطابق بند 6 جزء «ب» ذیل ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام داوطلبی تا 19 خرداد ماه از سمت خود استعفا کرده و به هیچ عنوان در پست های مذکور شاغل نباشند.

وی افزود: به منظور پیشگیری از ایجاد هرگونه اختلال در امور اجرایی دانشگاه، کلیه معاونین و مشاورین رئیس دانشگاه، روسای مراکز ستادی و مدیران کل سازمان مرکزی، روسا، سرپرستان و معاونین واحدها و مراکز آموزشی و روسای دبیرخانه های هیات امنا استانها و نیز نمایندگان رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر فعالیت تشکل های اسلامی که قصد داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید تا پایان خردادماه مراتب داوطلبی خود را به صورت کتبی به «کمیته انتصابات» دانشگاه اطلاع رسانی کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: آن دسته از مسئولانی که برابر قانون برای شرکت در نامزدی انتخابات نیاز به استعفا ندارند، لازم است ضمن اعلام مراتب داوطلبی خود تا پایان خرداد ماه، در ایام قانونی تبلیغات انتخابات از مرخصی استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:  کاندیداهای شاغل در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی (اعم از هیئت علمی و کارمندان) موظفند در بازه زمانی اول بهمن ماه تا پایان انتخابات نسبت به اخذ مرخصی اقدام کنند.

قربانی گلشن آباد افزود: برگزاری جلسات سخنرانی، میزگرد، مناظره با راهبرد ارتقا مشارکت عمومی به ویژه دانشگاهیان و تبیین اهمیت انتخابات از سوی تشکل‌های اسلامی دانشگاه پس از تأیید هیات نظارت بر فعالیت تشکلهای اسلامی، مورد انتظار و استقبال بوده و حمایت های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری برگزاری پرشور انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر شکوه و عظمت مردم سالاری دینی در ایران اسلامی را در برابر جهانیان به نمایش بگذارد و نظام سربلند جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم سازد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها