|

معاون سیاسی دفتر رئیسی: رویکرد دولت روحانی، تقابلی بود اما سیاست ما، هم باعث دوستی می‌شود هم ثروت

معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در توییتی با اشاره به توافقات امروز ایران و ترکمنستان نوشت که در دیدار آیت‌الله رئیسی با جناب بردی محمدف از ترکمنستان توافقات بسیار مهمی بخصوص درباره انرژی و ترانزیت نهایی شد. رویکرد تقابلی دولت قبل نه تنها ایران را ۱/۶ میلیارد دلار در دادگاه محکوم کرد بلکه مسیر آسیای مرکزی را به روی کشور بست. اما سیاست همسایگی هم دوستی می‌آورد هم ثروت.

معاون سیاسی دفتر رئیسی: رویکرد دولت روحانی، تقابلی بود اما سیاست ما، هم باعث دوستی می‌شود هم ثروت

به گزارش شبکه شرق، معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در توییتی با اشاره به توافقات امروز ایران و ترکمنستان نوشت که در دیدار آیت‌الله رئیسی با جناب بردی محمدف از ترکمنستان توافقات بسیار مهمی بخصوص درباره انرژی و ترانزیت نهایی شد. رویکرد تقابلی دولت قبل نه تنها ایران را ۱/۶ میلیارد دلار در دادگاه محکوم کرد بلکه مسیر آسیای مرکزی را به روی کشور بست. اما سیاست همسایگی هم دوستی می‌آورد هم ثروت.

معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در توییتی با اشاره به توافقات امروز ایران و ترکمنستان نوشت که سیاست همسایگی هم دوستی می‌آورد هم ثروت.‌

 متن توییت محمد جمشیدی به شرح زیر است:

در دیدار آیت‌الله رئیسی با جناب بردی محمدف از ترکمنستان توافقات بسیار مهمی بخصوص درباره انرژی و ترانزیت نهایی شد. رویکرد تقابلی دولت قبل نه تنها ایران را ۱/۶ میلیارد دلار در دادگاه محکوم کرد بلکه مسیر آسیای مرکزی را به روی کشور بست. اما سیاست همسایگی هم دوستی می‌آورد هم ثروت.

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها