|

هشدار رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی به طالبان

نور نیوز در توییتی نوشت: دفاع از حقوق مردم ایران وظیفه قانونی و ملی رئیس جمهور است که بدون تنازل و با صراحت کلام دنبال شده. هیئت حاکمه افغانستان برای رفع اتهام بی‌توجهی به موازین بین‌المللی، هرچه سریع‌تر به تعهدات قانونی و همسایگی خود در تامین حق‌آبه ایران عمل کند.

هشدار رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی به طالبان

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در توییتی نسبت به اقدام هر چه سریع‌تر هیات حاکمه افغانستان در تامین حق‌آبه ایران هشدار داد.

نور نیوز در توییتی نوشت: دفاع از حقوق مردم ایران وظیفه قانونی و ملی رئیس جمهور است که بدون تنازل و با صراحت کلام دنبال شده. هیئت حاکمه افغانستان برای رفع اتهام بی‌توجهی به موازین بین‌المللی، هرچه سریع‌تر به تعهدات قانونی و همسایگی خود در تامین حق‌آبه ایران عمل کند.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر به سیستان و بلوچستان با اشاره به سابقه تاریخی و توافقات و معاهدات دو کشور ایران و افغانستان درباره حق‌آبه هیرمند تاکید کرد: می‌خواهم به حاکمان افغانستان عرض کنم که این سخن بنده را مطلب عادی تلقی نکنند، بسیار جدی بگیرند؛ به مسئولین و حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم که حق مردم و منطقه سیستان و بلوچستان را سریعا بدهند.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها