|

واکنش علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات به ترور آیت‌الله سلیمانی؛

پیشنهاد می‌کنم ائمه جمعه دفاع شخصی یاد بگیرند

علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات گفت: من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.

 پیشنهاد می‌کنم ائمه جمعه دفاع شخصی یاد بگیرند

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام و المسلمین علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در مورد ترور آیت الله سلیمانی گفت: آیت‌الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان بودند. شخصیت با‌ صلابت، قاطع و با سوادی داشتند. نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و توجیهه بودند. در خط ولایت در هر جا که بود چه در منصب امامت جمعه و چه در سایر مناصب خوب عمل کرد، خوب رفتار کرد؛ به گونه‌ای که همه  دوستان به نیکی از ایشان یاد می‌کنند و تحت تاثیر جاذبه شخصیتی او هستند.

حیف شد که از دست ما رفت واقعا ضربه‌ای بود بر پیکر روحانیت.

من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.

 امیر المومنین علیه‌السلام می‌فرمایند، «من کسی نیستم که سرم را زیر برف کنم تا دشمن به سراغم بیاید». ائمه جمعه این سخن امیرالمؤمنین ع را عمل کنند.

این حوادث خیلی غم‌انگیز و کمر‌شکن است. آماده مقابله باشند همه باید احتیاط بکنند.

به نظر شما عقبه‌ای پشت این ترور هست؟

حتما هست و این‌ها روش‌های جدیدی است که راه انداختند.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها