|

رئیس قوه قضاییه: افشای جنایات اسراییل وظیفه همه آزادیخواهان جهان است

رئیس قوه قضاییه گفت: از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند و این امر از مصادیق جهاد تبیین است.

رئیس قوه قضاییه: افشای جنایات اسراییل وظیفه همه آزادیخواهان جهان است

به گزارش شبکه شرق، رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند و این امر از مصادیق جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، در راهپیمایی باشکوه این روز در تهران در کنار مردم نمازگزار و روزه‌دار ایران اسلامی حاضر شد.

رئیس دستگاه قضا در جریان این راهپیمایی باشکوه، طی مصاحبه‌ای با خبرنگاران اظهار کرد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند و این امر از مصادیق جهاد تبیین است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: فقط امروز نیست که صهیونیست‌ها مشغول جنایت علیه بشر و نقض تمامی حقوق انسانی فلسطینیان هستند بلکه چندین دهه است که آن‌ها جنایتکاری و ظلم پیشه می‌کنند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به حمایت‌های آشکار و نهان غربی‌ها از جنایت‌های پردامنه و مکرر رژیم موقت صهیونیستی گفت: بدیهی است مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها که خود کارنامه سیاهی در مسائل حقوق بشری دارند و همچنین افرادی که وامدار ثروتمندان صهیونیستی هستند، نه تنها ماشین جنایت رژیم جعلی صهیونیستی را متوقف نمی‌کنند، بلکه به حمایت و مساعدت آن‌ها نیز می‌پردازند.

رئیس عدلیه تصریح کرد: همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید علیه رژیم جنایت پیشه و جعلی صهیونیستی دست به افشاگری و اقدامات بازدارنده بزنند و ان‌شاءالله در این امر تسریع صورت گیرد تا اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب هر چه زودتر تحقق یابد.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: امیدواریم با اتحاد و حمایت همه مسلمین جهان، مقابله همه‌جانبه با صهیونیست‌های ظالم و آزادی قدس هر چه زودتر تحقق یابد. 

رئیس دستگاه قضا با اشاره به حضور باشکوه مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: امروز شعارهای مردم علیه صهیونیست‌های ظالم و مسئله فلسطین، متفاوت با سال‌های قبل است و از جهات تبیینی برخوردار است؛ این امر بیانگر هوشیاری مردم و رصد تحولات فلسطین و سرزمین‌های اشغالی است و نشان می‌دهد که هر مقدار بر قساوت و جنایت‌پیشگی صهیونیست‌ها افزوده می‌شود، مردم هوشیارتر می‌شوند و این موضوعی بسیار امیدبخش و پسندیده است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها