|

تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران برای حادثه تروریستی شاهچراغ

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور حادثه تروریستی رخ داده در حرم شاهچراغ را محکوم کرد و نوشت:‌ به برکت این خون‌های بیگناه ملت ما متحدتر از همیشه به سمت آرامش، پیشرفت و تعالی کشور پیش خواهند رفت.

تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران برای حادثه تروریستی شاهچراغ

به گزارش شبکه شرق، درپیام محمدحسن نامی آمده است:‌

 

«انالله و اناالیه راجعون

 

شاهچراغ امشب میزبان شهدای حرم است. خون این شهدا، راه حق و باطل را روشن‌تر می‌سازد. مظلومیت و اقتدار ملت ایران، بار دیگر بهانه‌ای شد تا دشمنان کور دل و سفاک ایران اسلامی این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام جنایتی تاریک و خون بار را رقم بزنند تا برهمگان یاد آوری شود که این رذل سیرتان از هر فرصتی برای به خاک و خون کشیدن مردم این سرزمین استفاده می‌کنند و امنیت مهم‌ترین اصل برای آزادی مردم شریف ایران اسلامی است.

 

تاریخ این حادثه خونبار را در سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثبت خواهد کرد و به برکت این خون‌های بیگناه ملت ما متحدتر از همیشه به سمت آرامش، پیشرفت و تعالی کشور پیش خواهند رفت.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه احمد ابن موسی الرضا ، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و تمامی بازماندگان شهدا این حادثه خونبار از خداوند متعال خدمت از خداوند متعال برای علو درجات را برای این عزیزان مسألت دارم و برای مصدومین این حادثه شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها