|

وضعیت عامل حمله تروریستی شیراز وخیم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:‌ وضعیت عامل حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) وخیم است و هنوز پس از عمل جراحی به هوش نیامده است.

وضعیت عامل حمله تروریستی شیراز وخیم است

به گزارش شبکه شرق، اسماعیل محبی پور در این باره گفت: عامل حمله تروریستی در هنگام دستگیری، زخمی و برای درمان به بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما تاکنون به هوش نیامده است.

وی درپاسخ به سوالی درباره هویت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ نیز گفت:  با توجه به اینکه مدارک هویتی همراه این فرد نبوده و هنوز به هوش نیامده تا بازجویی شود؛ از این رو، اطلاعات دقیقی از هویت این فرد در دست نیست.

 

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۵ نفر را مجروح کرد.

 

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از این گفت: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه ( پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.

همچنین روز شنبه هفتم آبان در این استان تعطیل اعلام شد.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها