|

سخنگوی قوه قضاییه: حکم جلالی اجرا می‌شود

نگوی قوه قضاییه در خصوص امکان مبادله احمدرضا جلالی که در ایران محکوم به اعدام شده با حمید نوری گفت: این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم ندارند و من عرض کردم آقای حمید نوری بی‌گناه هستند و ثانیا آقای جلالی دو سال قبل بازداشت شده و حکم ایشان قطعی شده است.

سخنگوی قوه قضاییه: حکم جلالی اجرا می‌شود

ذبیح‌الله خدائیان سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده احمدرضا جلالی گفت: استحضار دارید که ایشان تبعه ایران هستند و در سال ١٣٩۶ به اتهام جاسوسی و ارتباط با سرویس جاسوسی موساد و افشای اطلاعات طرح‌های سری و حتی اطلاعات مرتبط با دانشمندهای هسته‌ای بازداشت شد و بعد از بازداشت دولت سوئد به ایشان تابعیت داد. این شخص به جهت اتهامات متعدد به اعدام محکوم شده و حکم قطعی است. نسبت به اجرای حکم اقدام خواهد شد.

 

به گزارش ایلنا، سخنگوی قوه قضاییه در خصوص امکان مبادله احمدرضا جلالی که در ایران محکوم به اعدام شده است با حمید نوری گفت: این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم ندارند و من عرض کردم آقای حمید نوری بی‌گناه هستند و ثانیا آقای جلالی دو سال قبل بازداشت شده و حکم ایشان قطعی شده است لذا بحثی مبنی بر تبادل این دو نفر مطرح نیست و حکم آقای جلالی اجرا خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها