|

رحیم صفوی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و این یک ضرورت مهم است

دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم

به گزارش فارس، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد از ظهر امروز در جمع پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سلام گرم مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) را محضر همه مردم شریف استان مرکزی و خصوصا خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران ابلاغ می‌کنم.

وی افزود: ما پیشکسوتان دفاع مقدس با خدا، امام زمان(عج)، امام خمینی(ره) و شهدا عهد و پیمان بستیم که در اندیشه و تفکر، رفتار و کردار، مردم داری و مردم دوستی همچون دفاع مقدس باقی بمانیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: باید دوستی و برادری‌مان را با یکدیگر را حفظ کنیم و اتحاد و وحدتمان را از گذشته بیشتر کنیم و روحیه مردم دوستی و مردم‌داری‌مان را تقویت کنیم و در بعد فکری خودمان را از انحرافات حفظ کنیم.

صفوی با بیان اینکه نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در حوزه پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت بود، گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان در حوزه پشتیبانی موجب خلق دستاوردها و حماسه‌های بزرگ شد و کار پیشکسوتان پشتیبانی یک کار اساسی و ماندگار بود و البته همسران و مادران شهدا و رزمندگان شریک در جهادهای شکل گرفته هستند.

وی افزود: توصیه مهمی که به پیشکسوتان دفاع مقدس دارم این است که با فعالیت های مستمر همواره پویا باشند و یکی از وظایف مهم پیشکسوتان در شرایط امروز جهاد تبیین است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: خاطره‌گویی دفاع مقدس یکی دیگر از فعالیت های موثری است که پیشکسوتان می توانند در بین نسل جوان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و تقویت سازند و البته در خاطره‌گویی به بایدها و نبایدها توجه داشته باشند و باید از تحریف و فراموشی دفاع مقدس جلوگیری کرد و رعایت انصاف از ضرورت‌های دیگر است و نقش همه اقشار مردم و گروه‌ها به خوبی بیان شود.

سرلشکر صفوی خاطر نشان کرد: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و این یک ضرورت مهم است و همان‌طور که درس آشنایی با دفاع مقدس را به صورت دو واحد درسی در دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت راه انداختیم امروز باید مکتب شهید سلیمانی را هم به صورت دو واحد درسی به دانشگاه‌ها ببریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها