|

گزارش «المیادین» از راهپیمایی روز قدس در تهران

شبکه المیادین در گزارشی نوشت که راهپیمایی گسترده ای به مناسبت روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران درحال برگزاری است.

گزارش «المیادین» از راهپیمایی روز قدس در تهران

شبکه المیادین در گزارشی به راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخت.

شبکه لبنانی المیادین که مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران را به طور زنده پوشش می دهد در گزارشی نوشت که راهپیمایی گسترده ای به مناسبت روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران درحال برگزاری است.

این شبکه لبنانی در گزارش خود آورده است که تصاویر شهدای فلسطین در خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران بر فراشته شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که شرکت کنندگان راهپیمایی روز قدس در تهران پرچم فلسطین و دیگر گروه های مقاومت را در دست گرفته اند.

در ادامه این گزارش آمده است است که شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و در حمایت از مساله فلسطین سردادند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ بعد از دو سال که به خاطر مسایل کرونایی با حضور مردم برگزار نمی‌شد، امسال در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت ۱۰ صبح در تهران از مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استان‌ها از مبادی تعیین شده آغاز شد.

امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها