ادعای جدید روبیو / خواهان توافق با ایران هستیم اما نه توافق به هر قیمتی
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.
به گزارش گروه رسانهای شرق،
نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده آمریکا در منامه آغاز شد.
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در منامه گفت: ما خواهان توافق با ایران هستیم، اما نه توافق به هر قیمتی.
وی در اظهاراتی مداخلهجویان ادعا کرد: کنترل تنگه هرمز توسط هیچ کشوری را نمیپذیریم. همیشه برای صلحی پایدار و واقعی تلاش میکنیم که امنیت و رفاه آمریکا یا متحدانش را تضعیف نکند.
وزیر خارجه آمریکا افزود: میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر تصمیمی در چارچوب توافق با ایران، منافع متحدان ما را در نظر میگیرد.