کمیته مشترک ایران و عمان برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل شد / قالیباف راهی تهران شد
کمیته مشترک ایران و عمان برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل شد وهیات مذاکرهکننده ایران راهی تهران شد .
به گزارش گروه رسانهای شرق،
محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.
در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکرهکننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.
منبع:
ایسنا