|

روایت سخنگوی دولت از ماجرای سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی؛ هم‌زمان با مردم متوجه سقوط بالگرد شدیم/ ویدئو

سخنگوی دولت درباره سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» می‌گوید: ما واقعا هم‌زمان با مردم متوجه نتیجه نهایی حادثه سقوط بالگرد شدیم و خبر محرمانه‌ای وجود نداشت؛ چون شرایط آب‌وهوایی در حد استاندارد بود؛ باید بررسی شود چه شد که هلی‌کوپتر نرفت بالا.

روایت سخنگوی دولت از ماجرای سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی؛ هم‌زمان با مردم متوجه سقوط بالگرد شدیم/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی دولت درباره سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور گفت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه و همزمان با مردم، متوجه سقوط بالگرد شدیم. به گفته او، شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند اما باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته.

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت درباره سانحه سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور گفت: ما ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم. وقتی محمد مخبر از مشهد آمد، در این حد می‌دانستیم که بالگرد نیست. محمد مخبر تیمی را مامور کردند که با هماهنگی تیمی که از قبل جستجو را آغاز کرده بودند کارها را انجام دهند.

او با تاکید بر اینکه معاون اول رئیس‌جمهور به بقیه اعضای دولت چیزی نگفت، افزود: دکتر مخبر در انتهای جلسه، خبر را به اعضای دولت اطلاع دادند و جلسه بحران تشکیل شد.

او با بیان اینکه ما هم همزمان با مردم متوجه شدیم، افزود: شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند اما باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها