|

اطلاعیه رسمی فرماندهی انتظامی چند استان کشور درباره حجاب

فرماندهی انتظامی چند استان کشور درباره اجرای طرح حجاب اطلاعیه‌ای صادر کردند.

اطلاعیه رسمی فرماندهی انتظامی چند استان کشور درباره حجاب

به گزارش شبکه شرق، اطلاعیه فرماندهی انتظامی چند استان کشور درباره اجرای طرح حجاب و عفاف صادر شد.

فرماندهی انتظامی چند استان کشور در اطلاعیه‌ای، از آغاز اجرای طرح حجاب در این استان‌ها خبر داد.

اطلاعیه فرماندهی انتظامی قم درباره اجرای طرح حجاب

فرماندهی انتظامی استان قم اعلام کرد: «طرح حجاب و عفاف از ٢۵ فروردین ماه در قم اجرا می‌شود.» 

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی قم آمده است: 

«فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تقدیر از تمامی شهروندان شهر کریمه اهل بیت علیهم‌السلام به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی نظام اسلامی، اعلام داشته که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه»، همزمان با سراسر کشور در همه معابر و اماکن عمومی شهر قم دنبال خواهد شد.

از این رو، از همه شهروندان، زائران و مسافران، به ویژه زنان شهر مقدس قم، درخواست می‌شود همانند گذشته، به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی، حریم حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با اندک ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، انتظار است که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در آذربایجان‌ شرقی

فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه «۲۵ فروردین ماه» خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در راستایِ ارتقا حقوقِ شهروندی و برابر خواست و مطالبه‌یِ عمومِ شهروندان برای مقابله‌یِ موثر با هرگونه ناهنجاریِ اجتماعی و تقویت فرهنگِ متعالیِ عفاف و حجاب؛ اجرای طرحِ صیانت اجتماعی با حضور واحدهایِ متخصص و آموزش‌دیده از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» آغاز خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی از مردم و عموم شهروندان که همواره در حفظ و بسطِ ارزش‌هایِ ایرانی و اسلامی همراه و همگام بوده‌اند، به معدود افرادی که قصد برهم زدن آرامشِ عمومی و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که چنین رفتارهایِ زننده و خارج از عرفی به هیچ عنوان موردِ پذیرش نبوده و پلیس برابرِ قانون با این افراد برخورد لازم و قانونی را داشته و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.»

اطلاعیه فرماندهی انتظامی اصفهان درباره اجرای طرح حجاب

فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از اجرا شدن طرح حجاب و عفاف در اصفهان از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین‌ماه» در همه معابر و اماکن عمومی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک عید سعید فطر  و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. 

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را  آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

 پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کرمان پیرامون طرح حجاب

فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «از روز شنبه «٢۵ فروردین ماه ۱۴۰۳» طرح عفاف و حجاب با جدیت بیشتر در معابر و اماکن عمومی کرمان پیگیری می‌شود.»

در متن این اطلاعیه آمده است:

«به نام خدا

شهروندان گرامی، هم میهنان محترم:

فرماندهی انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شهروندان به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است، رعایت کنند. پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون طرح حجاب

اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد.

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر آمده است:

«فرماندهی انتظامی استان بوشهر ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هم‌وطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

طرح حجاب و عفاف با جدیت در استان سمنان اجرایی می‌شود

فرماندهی انتظامی استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طرح حجاب و عفاف با جدیت در استان اجرایی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان سمنان پیرامون حجاب و عفاف به این شرح است:

«شهروندان گرامی، هم‌میهنان فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» در همه معابر و اماکن عمومی باد جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.»

در این اطلاعیه آمده است: «به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.»

در این اطلاعیه آمده است: «پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

اطلاعیه فرماندهی انتظامی لرستان پیرامون طرح حجاب و عفاف

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص اجرای طرح حجاب و عفاف از شنبه هفته آینده، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به نام خدا

شهروندان گرامی، هم‌میهنان محترم

فرماندهی انتظامی استان لرستان ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هم‌وطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳»، در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به‌ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید، از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

اطلاعیه جدید فرماندهی انتظامی تهران درباره حجاب

فرماندهی انتظامی غرب و همچنین شرق استان تهران در خصوص حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کردند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و نیز فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک مردم مومن به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، اظهار کرد: «در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.

از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها