|

اطلاعیه جدید فرماندهی انتظامی تهران درباره حجاب

فرماندهی انتظامی تهران چند اطلاعیه جدید درباره حجاب صادر کرد.

اطلاعیه جدید فرماندهی انتظامی تهران درباره حجاب

به گزارش شبکه شرق، فرماندهی انتظامی غرب و همچنین شرق استان تهران در خصوص حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کردند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و نیز فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک مردم مومن به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، اظهار کرد: «در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.

از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در تهران

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.»

در این اطلاعیه آمده است:

«فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها