|

رادان: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امیدواریم اسفندماه امسال، انتخابات خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم.

رادان: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد

به گزارش شبکه شرق، فرمانده کل انتظامی کشور بر برگزاری انتخابات در بستر امنیت پایدار تأکید کرد و گفت: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد.

 سردار سرتیپ پاسدار  احمدرضا رادان در دیدار آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدواریم اسفندماه امسال، انتخابات خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: فرمانده معظم کل قوا درباره انتخابات، چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را سفارش کردند که بخشی از آن مربوط به فراجا خواهد بود و امیدوار هستیم انتخابات خیلی خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم.

 فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: احساس واقعی ما این است که خداوند منتی سر ما گذاشت تا بتوانیم این لباس را به تن کنیم و پلیس مردم ایران باشیم.

سردار رادان با بیان اینکه اگر آن وظایفی که مشخص شده را درست و به موقع انجام دهیم، بعید است که خداوند قادر و متعال رحمتش را نصیب ما نکند، اضافه کرد: فراجا افتخار دارد امسال 90 شهید در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده و آخرین شهید ما نیز شب گذشته در مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز، به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از دیدار آیت‌الله شاهچراغی گفت: بنده سال‌هاست به جنابعالی ارادت دارم و طالب دیدار با شما بودم.

سردار رادان از آیت‌الله شاهچراغی خواست از تا کارکنان فراجا را در تحقق آرمان‌های انقلاب و برقراری امنیت دعا کند.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها