|

وزیر اطلاعات:

آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند

وزیر اطلاعات در پیامی که به مناسبت 13 ابان منتشر کرد، نوشت: سربازان گمنام امام زمان (ع) و جامعه‌ اطّلاعاتی کشور به ملّت شریف و همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی اطمینان می‌دهند که این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام  و المسلمین سید اسماعیل خطیب در پیام خود به مناسبت 13 آبان نوشته است: یوم‌الله 13 آبان " روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی " سالگرد تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام (رضوان‌الله‌علیه)، روز دانش‌آموز و اعلام مخالفت حضرت امام (ره) با قانون نژادپرستانه‌ حق قضاوت کنسولی (کاپیتولاسیون)، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. در 13 آبان، ابهت پوشالی شیطان بزرگ به سخره گرفته شد و دسیسه‌های جاسوسیِ براندازانه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه‌ای مواجه گردید.

 

در این روزها نیز توطئه‌ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم‌های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره‌کشی از عناصر خودفروخته و جمعی ناآگاه در ایجاد اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، عمق جنایت پیشه‌گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

 

سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و جامعه‌ی اطّلاعاتی کشور به ملّت شریف و همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی اطمینان می‌دهند که این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

ضمن گرامی‌داشت سالروز تبعید حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (ره) توسط رژیم خودفروخته و سفاک پهلوی، به روان پاک شهدای دانش‌آموز و شهدای امنّیت درود می‌فرستیم و صحّت و سلامتی عاجل مجروحین این حوادث ضدانسانی را از درگاه خالق مهربان مسئلت می‌نماییم.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها