|

وزیر دادگستری:

اعمال قانون باید با رعایت انصاف و اخلاق توام باشد

وزیر دادگستری امروز با مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

اعمال قانون  باید با رعایت انصاف و اخلاق توام باشد

به گزارش شبکه شرق، امین حسین رحیمی با حضور در نشست مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی که در محل این سازمان برگزار شد، رعایت انصاف و اخلاق در رسیدگی به پرونده‌ها را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و گفت: نحوه برخورد ما با ارباب رجوع، اعمال قانون و احیانا اعمال جریمه باید با رعایت انصاف و اخلاق توام باشد، بی دقتی و اهمال در این موضوع نارضایتی و دلسردی مردم را در پی‌‍ دارد.

وی، حفظ آبرو و شأن مردم در رسیدگی‌ها، دقت نظر در اجرای قوانین و مبارزه با فساد را از جمله مهمترین وظایف مدیران و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی بر شمرد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی و زحمات و نتایج حاصله با توجه به ثبات نسبی بازار حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد گفت: ایده ارزشمند تشکیل شعب ملی تعزیرات نقش مهم و اثرگذاری در تنظیم بازار، رسیدگی به تخلفات و نظم‌دهی به فعالیت سازمان تعزیرات حکومتی داشته است.

پیش از سخنان وزیر دادگستری، احمد اصانلو - رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در گزارشی اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی را در حوزه نظارت و تنظیم بازار، مسایل داخلی سازمان و وضعیت رسیدگی به پرونده های تعزیراتی تشریح کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها