|

پیگیری دغدغه رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم در اربعین

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دغدغه رییس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم در اربعین را پیگیری می‌کند.

پیگیری دغدغه رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم در اربعین

به گزارش شبکه شرق، صبح چهارشنبه دوم شهریور مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین به همراه مدیران کمیته‌های اربعین و ستاد عتبات عالیات و همچنین معاونین و مدیران وزارتخانه‌های مرتبط با اربعین مهمان حجت‌الاسلام احمد صالحی شدند تا گزارش روند اقدامات صورت گرفته و بررسی کاستی‌های احتمالی را مطرح نمایند.

 

در این جلسه که دو هفته پس از دستورات رئیس‌جمهور در خصوص رفع مشکلات اربعین برگزار گردید، رئیس مرکز ارتباطات مردمی بعد از شنیدن گزارش‌ها بیان داشت: برای اولین بار است که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بر اساس شکایات مردمی و اعتراض به مشاهده برخی ناهماهنگی‌ها به طور مستقیم به موضوع اربعین ورود کرده و امیدواریم با نظارت و هماهنگی بین‌دستگاهی این مرکز، همچنین همت مضاعف مسئولان و دست‌اندرکاران ستادهای اربعین در سراسر کشور کاستی‌ها و نواقص مرتفع شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی بیان داشت: مصوبات این جلسه و دستورات لازم برای رفع دغدغه‌مندی رئیس محترم جمهور از نگاه نظارتی این مرکز به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا مکلف شوند اقدامات منظم‌تر و وسیع‌تر با برنامه‌ریزی درست و به موقع جهت آسان و ارزان شدن مراحل سفر اربعین برای مردم گردد، و در نهایت گزارش جلسات پیشگیری از مشکلات و آسیب‌شناسی بعد از سفر، تقدیم آیت‌الله رئیسی خواهد شد.

 

وی اشاره کرد: امسال برای اولین بار میزهای ارتباط مردم با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های مرتبط با اربعین در مرزها برپا می‌گردد و نماینده این مرکز در عراق حاضر می‌باشد تا در صورت بروز مشکل به صورت میدانی و آنی با هماهنگی‌بین دستگاهی مرتفع گردد. از این رو ستاد اربعین موظف خواهد بود در اسرع‌وقت سامانه‌ای جهت ارائه آخرین اطلاعات موثق بصورت دائم و نیز اخذ شکایات مردمی راه اندازی نماید. همچنین اگر نیاز باشد بخشی از خطوط ارتباطی مردم با رئیس جمهور برای شنیدن شکایات مردم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هیچگونه قصور و کم‌کاری پذیرفته نخواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها