|

وزیر کشور:

تمدید گذرنامه در مرز برای مراسم اربعین امکان‌پذیر نیست

وزیر کشور با اعلام اینکه در رابطه با برگه تردد برای سفر اربعین با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم، تاکید کرد: کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکانپذیر نیست.

تمدید گذرنامه در مرز برای مراسم اربعین امکان‌پذیر نیست

به گزارش شبکه شرق، احمد وحیدی در پایان نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، گفت: یکی از کمیته‌های فعال ستاد مرکزی اربعین، کمیته فرهنگی است که جمع گسترده‌ای از فرهیختگان در آن حضور دارند. برنامه‌های این کمیته استفاده از ظرفیت های هنری، تهیه کتاب و مقاله پیش از مراسم و همچنین همایش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین است.

 

وی در خصوص گذرنامه هم اظهار داشت: در رابطه با برگه تردد با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم اما کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکانپذیر نیست و باید نسبت به تمدید آن پیش از رسیدن به مرز اقدام کنند.

 

وزیر کشور با توجه دادن زایران اربعین حسینی(ع) برای ایجاد آمادگی در مواجهه با موج گرمای هوا، تصریح کرد: البته پیش بینی مه‌پاش شده و همه موکب‌ها باید خنک‌کننده داشته باشند.

 

وحیدی ادامه داد: اتاق مخصوص برای گرمازدگان و آب یخ برای کمک به آنها، پیش‌بینی شده است.

 

وی درباره واکسن کرونا هم خاطرنشان کرد: زائران اربعین، دز یادآور را در صورتی که شش ماه از دریافت آخرین واکسن‌شان گذشته است، تزریق کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها